INVITATIE | REGULAMENT

Expoziția colectivă de artă plastică

CAREU DE DAME – EDITIA A VI-A

 

 

Invitam doamnele si domnisoarele artiste, studente, masterande si doctorande la facultatile de arta, sa participe la expozitia “Careu de dame” (editia a VI -a), organizata online in perioada 1- 30 iunie 2021.

Desfasurat sub genericul “ Careu de dame”, proiectul expozitional are rolul de a aduce in prim plan interpretari plastice care transmit ca femeia trebuie sa fie independenta, puternica si creativa dar in acelasi timp sa nu-si piarda feminitatea, frumusetea si sensibilitatea. Expozitia oferă posibilitatea de a realiza un album de arta si de a prezenta o colecție de lucrări semnate de doamne si domnisoare artiste care exprimă si comunică prin intermediul artei vizuale locul si valoarea femeii in societatea contemporana.

Evenimentul este organizat de Uniunea Artistilor Plastici din Romania- Filiala Iasi, Casa Corpului Didactic “Spiru Haret” Iasi in parteneriat cu Universitatea Nationala de Arte “George Enescu” din Iasi.

Fiecare artista poate participa cu o singura lucrare de pictură, grafică, artă fotografică, artă textilă, instalație, sculptură, sticlărie sau ceramică.

 

Domenii artistice:

  1. Pictură
  2. Grafică
  3. Artă fotografică
  4. Artă textilă
  5. Instalație
  6. Sculptură
  7. Sticlărie
  8. Ceramică

 

Fotografiile lucrarilor se trimit prin mail în perioada 18 – 30 mai 2021 la adresa: carmensirbu.13@gmail.com, consemnându-se: nr. de telefon al autoarei, titlul lucrării, tehnica de lucru, dimensiunile si adresa la care va fi expediat albumul expozitiei, diploma de premiu si diploma de participare. Nu sunt permise lucrări cu continut erotic sau discriminator.

Fiecare artista va primi 1 exemplar din albumul expoziției înregistrat cu ISBN la Biblioteca Națională a României și diplome care atestă participarea.

Taxa de participare detalii la numărul de telefon: 0743350850 ( taxa a fost modificată față de anii trecuți ) și se depune la BRD în contul RO44BRDE240SV42584022400. Taxa folosește pentru realizarea albumului expoziției, realizării diplomelor, afișului și pentru promovarea evenimentului.

Relații suplimentare la nr. de telefon 0743350850.

Va așteptăm cu drag!

Coordonatori de proiect:

prof. Carmen Sirbu si prof. univ. dr. Constantin Tofan

  1. INVITAȚIE DESCHISĂ ARTIȘTILOR VIZUALI!

Sunteți INVITAȚI să participați la EXPOZIȚIA INTERNAȚIONALĂ “CALEA SUFERINȚEI”. Evenimentul se  desfășoară în cadrul F.I.A.R.T.E. și e organizat în parteneriat cu: Primăria Municipiului Iași, Muzeul Municipal “Regina Maria”, Comunitatea evreilor Iași și UAPR filiala Iași – concomitent, în galerii ieșene și nu numai. Artiștilor participanți li se oferă: Diplome de PREMII, de EXCELENȚĂ, distincții. Se admite câte o singură operă participantă de la fiecare artist, din toate secțiunile artelor vizuale, de dimensiunea maximă a laturii mari de 100 cm.

Fotografiile acestora se vor trimite pe adresa de email a managerului de proiect: ofelia_hutul_2008@yahoo.com până LA DATA de 28 MAI, 2021, însoțite de datele lucrării, (autor, titlu, dimensiuni, tehnică, an execuție, preț, TELEFON, EMAIL și ADRESĂ DE DOMICILIU ale autorului), cât și de Declarația – accept a acestuia, care să ateste faptul că imaginea operei lui poată fi folosită în mass-media, album, afiș etc de către organizatori, fără pretenții (…)  Lucrările FIZICE se vor trimite până la data de 10 iunie la adresa: Ofelia HUȚUL, str. Dorobanți Nr. 11

 Iași, tf 0747.957.662  

ARTIȘTII participanți (absolvenți/masteranzi/doctori sau doctoranzi ai unei Facultăți de arte), care doresc ALBUMUL evenimentului vor lua relații la nr. de tf. de mai sus, pt. informații și condiții. Artiștii ieșeni vor preda lucrările DIRECT la galerii, la o dată care va fi anunțată ulterior.

Vă așteptăm cu drag!  Mult succes!