Stimați colegi,
În magazinul Tonitza Art HUB, ce se va deschide la jumătatea lunii mai 2024 la sediul nostru din Iași, str. Lăpușneanu nr. 7-9, artiștii plastici, membri ai filialei ieșene, care au cotizația plătită la zi, pot depune în regim de consignație obiecte/lucrări de artă spre vânzare. Pentru legalitate va trebui semnat între părți un contract de vânzare în regim de consignație și anexe la contract (sub forma bonurilor de primire în consignație), de fiecare dată când se depun obiecte/lucrări spre vânzare, fie fizic, fie on-line.
SECȚIUNEA FIZICĂ.
Obiecte ce pot fi depuse fizic în magazin în regim de consignație
Artiștii care sunt interesați de această colaborare, până la data de 1 mai 2024, vor trimite fotografii (minim 300 dpi) a maxim 3 obiecte/lucrări, pe care le vor încărca, în foldere denumite cu numele artistului, cu precizarea următoarelor secțiuni:
CERAMICĂ, link:
SCULPTURĂ, link: https://drive.google.com/…/1moGy4kf9-Z9FKL5He…
PICTURĂ, link: https://drive.google.com/…/14dLRIrK6SVYMyxD4gfsbmfqFQyY…
GRAFICĂ, link:
ARTĂ DECORATIVĂ, link: https://drive.google.com/…/1kbSDXMC76fjMGQXs2ZOC8YYVtt3…
DESIGN, link: https://drive.google.com/…/12Oo1sxmfSrGkB481ENWhu7mbsId…
Obiectele din această secțiune nu vor avea latura mai mare de maxim 30 cm (lucrări de artă vizuală în orice tehnică, obiecte de ceramică, sculptură mică, decorațiuni, design). Aceste lucrări vor fi expuse fizic în magazin pe o perioadă de timp ce va fi stabilită prin contractul de consignație. Comitetul Director va aproba planul de expunere la raft astfel încât să se asigure egalitate și transparență pentru toți artiștii. Aceste lucrări/obiecte vor trebui aduse la magazin pe data de 10 mai 2024, în timpul programului de lucru. Fiecare obiect va trebui însoțit de scurte instrucțiuni de folosire și de o fișă de garanție care să conțină datele de contact ale artistului (tipărit pe hârtie, format A5).
SECȚIUNEA VIRTUALĂ. SITE ONLINE
Obiecte/lucrări ce vor putea fi vizionate de cumpărător pe monitorul din magazin și pe site
Obiectele mai mari de 30 de centimetri (pictură, sculptură, grafică, ceramică, arte decorative, design etc) vor apărea la vânzare expuse în format digital, pe monitorul amplasat în cadrul magazinului Tonitza Art HUB și în catalogul de vânzare pe internet. Pentru această secțiune artiștii pot trimite maxim 10 fotografii (300 dpi). Fiecare fotografie va fi însoțită de informații care să conțină: numele artistului, titlul lucrării, dimensiuni, tehnica, greutate, anul realizării.
Fotografiile pentru obiectele/lucrările din această secțiune se vor încărca în foldere denumite cu numele artistului pe următorul link: https://drive.google.com/…/1lqlr_yRJ2D_PIMKenhDZU2g…
In cadrul folderului respectiv va trebui să apară completat și Bonul de consignație pentru secțiunea virtuală a magazinului.
Alăturat acestui anunț sunt postate: un model de contract, bonul de primire în consignație unde se va bifa secțiunea aleasă, un model de instrucțiuni de folosire și un model pentru garanție, ultimele două trebuie adaptate de artist fiecărui tip de obiect/lucrare propus spre vânzare.
Etape privitoare la colaborare:
până pe data de 10 mai 2024, inclusiv, va trebui semnat contractul pentru vânzarea în regim de consignație.
Artistul va completa datele personale din contract, îl va semna și îl va trimite pe e-mail la tonitza.art.hub@gmail.com. După ce va fi semnat de reprezentantul U.A.P.R. Filiala Iași, contractul va fi retrimis către artist. Contractul poate fi completat și semnat și în persoană la sediul UAP, în același interval de timp.
până pe data de 10 mai 2024, inclusiv, artiștii vor încărca fotografiile obiectelor/lucrărilor, pe secțiuni, conform instrucțiunilor de mai sus.
Pentru secțiunea virtuală a magazinului folderul cu fotografii va conține și bonul de primire în consignație completat de artist. Instrucțiunile de completare se găsesc pe bon.
pe data de 12 mai 2024, în cadrul programului de lucru, vor fi predate la magazin obiectele/lucrările pentru secțiunea fizică (mai mici de 30 cm). Se vor întocmi la fața locului bonuri de consignație, ca anexe la contract.
Toți artiștii sunt invitați la deschiderea oficială a magazinului. Vor urma și alte anunțuri cu privire la acest eveniment.
Stimați artiști,
Modul în care a fost gândit să funcționeze magazinul nostru e condiționat de legislație, de spațiul restrâns pe care îl avem și experiența în formare în acest domeniu. Cu trecerea timpului vom face tot ce este necesar pentru extinderea activității. De asemenea, vă asigurăm că suntem deschiși la orice sugestie venită din partea fiecăruia dintre dumneavoastră. Puteți trimite păreri, sugestii pe adresa de e-mail a U.A.P.R. Filiala Iași.
Totodată, suntem încrezători că vom avea parte de o colaborare bună care să aducă rezultate pozitive în acest parteneriat care se află la început de drum. Să aveți parte de timpuri bune și spornice în toate proiectele pe care le aveți!
Cu prețuire,
Conducerea U.A.P.R. Filiala Iași