Cum comand
1. Alegeti produsul dorit
Folosind meniul din partea stanga, puteti naviga printre categoriile de produse. In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa-l comandati si ati accesat pagina acestuia, aveti posibilitatea de a-l adauga in cosul de cumparaturi.
2. Selectati optiunile
3 Adaugati produsul in cosul de cumparaturi
4. Completati campurile necesare pentru plasarea comenzii
5. Trimiteti comanda
Dupa ce ati cititi si acceptat conditiile din pagina Termeni si conditii, apasati butonul butonul Plaseaza comanda. Dupa plasarea comenzii, pe baza datelor introduse, aveti posibilitatea de a crea un cont pe site-ul nostru.
In acest moment comanda a fost trimisa, iar, in cel mai scurt timp, un reprezentant al firmei noastre va lua legatura cu dumneavoastra prin e-mail sau telefon.
Despre plată
Cum platiti:
In sistem ramburs pentru comenzi până în 1000 de lei la primirea coletului.
Avans 50% și ramburs la primirea coletului pentru comenzile mai mari de 1000 de lei.
Despre livrare
Livrare, transport și modalități de plată
Poți plăti prin O.P. in contul deschis la Banca Transilvania, Uniunea Artiștilor Plastici filiala Iași, cod unic de inregistrare fiscal 3915997, RO40BTRLRONCRT0686187801, sau poți alege să plătești la sediul nostru din str. Lăpușneanu nr. 7-9, Iași.
Puteți alege să ridicați produsele de la sediu sau puteți opta pentru livrare, caz în care vă vom contacta pentru a stabili detaliile necesare transportului. Ne dorim ca obiectele de artă să beneficieze de cele mai bune condiții de transport, raportat la tipologia lor, de aceea punem la dispoziție transport profesionist ale cărui detalii le stabilim împreună cu clienții noștri.
Politica de retur
Politica de Retur
DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT
“Dreptul de retragere din contract” se referă la dreptul dvs. legal de a renunța la comanda plasată, returnând produsele în conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță. Puteți beneficia de acest drept dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
1. Perioada de Retur: Returul se poate efectua în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ați intrat în posesia produsului comandat, fără a fi necesar să justificați/motivați decizia de retragere.
2. Notificare: Vă rugăm să ne informați cu privire la decizia dvs. de retur prin trimiterea unui e-mail la adresa uapiasi@gmail.ro și telefonic, la numărul: +40 232 210 066.
3. Declarație de Retragere: Pentru a derula procedura de retur, este obligatoriu să ne transmiteți o declarație de retragere din contract neechivocă. Asigurați-vă că ne furnizați corect și complet următoarele informații:
o Numele și prenumele dvs.
o Numărul comenzii/date de identificare ale comenzii
o Data plasării și data primirii comenzii
o Motivul returului (opțional); dacă este specificat, vom utiliza această informație pentru a îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor noastre
o Contul IBAN pentru rambursare, banca la care este deschis contul, numele titularului contului bancar
o Orice observație relevantă legată de returnarea produselor
4. Condiții pentru Retur: a. Produsul returnat trebuie să fie ambalat în ambalajul original, inclusiv foliile de protecție (dacă există). Produsul și ambalajul trebuie să fie intacte, nedeteriorate, fără urme de manipulare defectuoasă și fără urme de uzură de orice fel. Nerespectarea acestei condiții va atrage refuzul returului. b. Introduceți factura și documentele însoțitoare (dacă există) în cutia originală a produsului. Sigilați bine coletul. Lipsa facturii sau a documentelor însoțitoare va duce la refuzul returului. c. Costurile de livrare ale retururilor sunt suportate exclusiv de dvs. d. Pentru returnarea produselor, vă rugăm să folosiți serviciile unei firme de curierat rapid. Adresa pentru retururi este: Uniunea Artiștilor Plastici, filiala Iași, Str. Lăpușneanu nr. 7-9, Iași, Municipiul Iași, Județul Iași, România.
5. Rambursare: Restituirea contravalorii produselor returnate se face într-un interval de 14 zile calendaristice de la data primirii efective a produselor. Rambursarea sumei se efectuează în contul indicat de dvs. în formularul de retur, dacă comanda a fost achitată ramburs, sau direct în contul asociat cardului dvs., dacă plata comenzii a fost efectuată online.
Vă informăm că vor fi refuzate coletele care conțin produse în altă stare decât cea în care au fost livrate, cele a căror returnare nu a fost notificată în prealabil printr-o declarație de retragere din contract neechivocă, precum și cele care conțin produse uzate sau deteriorate în orice mod fie de către dvs., fie în timpul transportului sau ca urmare a ambalării necorespunzătoare.
La primire, coletul returnat va fi verificat de către reprezentanții Uniunii Artiștilor Plastici, filiala Iași pentru a constata dacă îndeplinește condițiile menționate mai sus; în caz contrar, acesta va fi refuzat. Verificarea coletului returnat va fi realizată amănunțit și documentată prin imagini fotografice de către reprezentanții Uniunii Artiștilor Plastici, filiala Iași.
Secțiune în construcție